快要出糧啦,究竟買咩比自己做獎勵好呢!?一定要買返條$700以上既Levis牛仔褲,仲要買返幾條名牌短襪同$200樓上既名牌衫先對得住自己,不過仲要留錢做下個月既洗費
今朝撞倒朱寶,佢返學~同我一齊坐火車...我大圍走人,返到學校同平時一樣無野做玩電腦,直到下午3點,梁sir叫我上212室,佢講左d關於電腦內部的線既基本野我知,仲同我傾左d密計....
好憎大k><我同佢一樣需要做的野,佢攬晒黎做~~宜家咩老師都靜係比野佢做,以為得佢做野,我就無到咁!想悶屎我><宜家咩同事與老師都同佢講野唔同我講野,成日係d人面前扮晒野咁!大k咩都做晒得啦?我唔洗做啦!?!?!?!?...唉!搞到我返工食飯放工都係一個人!上班好孤獨
今日係敏婷生日,生日快樂啊,遲d請佢食飯補數^^"
心情指數:5.7
|