今日返學,LUNCH同十二個人去左酒樓飲茶,一路點,點知點左31籠,喪的=="食唔晒打包走...
放學同軒行去旺角搵阿慈,無幾耐我就趕去坐火車返太和...同華食藍青口火鍋$52,之後契家姐仔來左後,便一起出發去上水,食聖餐!
首先唱詩歌同祈禱,然後聽講見證,之後食聖餐,再同雪羊,阿熙,阿ling,契家姐仔,華,健威去左《茶餐廳》食d野...
食完就同威,華返太和,佢地去左我新屋拎Windows碟,係我間房同佢地講左我心入面一直好想講的說話~
我一直都當你們二人是我最好的朋友,大家踏了手承諾一世是好兄弟~~無得反悔架
我雖然不知道在你們朋友心目中,我是不是第一位!但一定的是~在我心目中你們二人好朋友永遠都是第一位!
希望我地三人真係可以共渡一世歲月,有福同享
心情指數:7
|