【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:
今日4點去到太和火車站大堂搵家姐仔,阿熙出發去海洋公園,去左紅磡站落,轉巴士171兩個子到達洋園公園門口
一入到去就玩鬼屋動感影院,之後坐覽車過對面,我好驚呀><好高...我怕高的,之後玩左d機動遊戲,每一隻都驚...我發覺自己唔怕鬼,只怕玩機動遊戲...
其實約左Carman3點9來的,但佢9點9才來到一起玩...做人點可以咁架!!??無里答圾點得玩多幾樣就走了~~
坐巴士到公園門口,再坐177巴士到旺角,轉小巴返到〝大埔中心〞落車...回家去
心情指數:4.9