【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:
下午12點陪怡去〝大元〞食新開的壽司拉麵,之後行〝大埔中心〞....行到4點幾...
晚上去新和樓下搵健威,華,堂,堂阿哥,雞雞打波....搵埋小學同學蔡勝龍...原來佢認得我,打完送雞返屋企
健威屋企人今日去了旅行,淨番健威,健威上左我家食飯~~之後我去左健威家玩同訓覺~~
晚上7點同雞雞傾電話,佢竟然喊~~我因好多好多事情都被她感動了....我都哭了!!!!第一次被人感動而哭...應該要醒覺才對....珍惜眼前人是最重要
心情指數:7