Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 35
累積人氣: 13058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 21 日  星期二   雨天


期待聖誕節呀!可以放長假!正 疑惑 分類: 期待日

好期待聖誕節呀!到12月21號開始我就可以放假放到最少27號,定唔知放到1月幾號,因為於學校工作是放紅色假

仲有好期待聽日同豬捕,雞雞,健威晚上打邊爐呀,係豬捕家打邊爐,同埋打ps2!諗起都想快d,等豬捕心服口服無說話好講

今日kitty帶住口罩返工呀~~佢喉嚨發炎,頭暈頭痛,一定係報應黎架成日咁多嘴,咩都講一餐咁

早上sir叫左我上1樓多媒體資訊科技室幫ivan手整機,好多滑鼠同鍵盤壞了,幫佢換新的~~今日黃色暴雨訊號,放工返左舊屋訓覺等食飯...宜家愈來愈多煩惱了...

心情指數:4.4

 






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)


alice 於 2006-11-21 10:55 PM 發表:
你唔好咁諗華仔啦,佢都無諗你只係掛住去玩先叫佢,而且佢為主工作係好事,仲可能佢係教會做野做到好倦tim,佢好需要你地班朋友ka,小d同佢聯絡你地都唔岩呀!希望你地多d互相關心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係咁諗華仔,佢唔咁做到出來點會咁諗佢,咁諗好正常架
佢係教會做事當然係好啦,我仲有鼓勵佢...但宜家既佢真係唔會痴住我啦,團契都唔會坐我隔離~一年前佢仲係有咩都痴住我架,一年前你都見到架
倦唔係值口來架,我倦都會陪朋友啦,因為我承住珍惜眼前人這說話來做人麻!
認真講句,佢宜家除左放時間係教會,根本"咁耐"以黎佢都唔會主動搵我,"佢除左教會的事情會搵我之外",約出來打波都無啦宜家...約親佢都話"我唔想去喎",唉...
我每次一有活動都主動搵佢一齊,但佢成日拒絕我,唔開心...有時關心佢問佢野佢都唔想答咁~真係除左返教會可以繼續每個星期同keep朋友之外,諗唔倒d咩可以同佢keep倒啦
以前既我有事搵,因為果陣係隨存隨到的,宜家既我因為搵親佢都唔肯,而且成日粒聲唔出...所以先成日搵fanny~真係好難仲同倒做到咁fd了...佢成日唔講野
Posted at 2006-11-22 09:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瞳 於 2006-11-21 09:03 PM 發表:
我睇左你日記啦~
睇黎你又識左新女啵~keke...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .......................................................
Posted at 2006-11-21 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alice 於 2006-11-21 01:53 PM 發表:
你就好啦!有咁多節目,玩得開心d啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok la~咁岩姐~~我會玩得開心d架啦
Posted at 2006-11-21 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]