好期待聖誕節呀!到12月21號開始我就可以放假放到最少27號,定唔知放到1月幾號,因為於學校工作是放紅色假
仲有好期待聽日同豬捕,雞雞,健威晚上打邊爐呀,係豬捕家打邊爐,同埋打ps2!諗起都想快d ,等豬捕心服口服無說話好講
今日kitty帶住口罩返工呀~~佢喉嚨發炎,頭暈頭痛,一定係報應黎架 成日咁多嘴,咩都講一餐咁
早上梁sir叫左我上1樓多媒體資訊科技室幫ivan手整機,好多滑鼠同鍵盤壞了,幫佢換新的~~今日黃色暴雨訊號,放工返左舊屋訓覺等食飯...宜家愈來愈多煩惱了... 心情指數:4.4
|