|
|
|
2007 年 3 月 19 日 星期一
|
|
【 IS堂 】 |
星期六我同anita,grace去咗教會玩遊戲,好開心呀.又見到個令仔,d導師又好人喎
希望下之次可以再去玩啦,如果唔比阿媽發現我去教會嫁話=.=
唉,IS堂嬲到我爆呀!
我地舉手答問題拿分,我好多問題都識答,而且不斷舉手,但Mr.Chow好衰呀,我舉咁多次,但佢一次都
冇比我答呀,搞到我成兩堂,1分都冇呀,my total mark只得6分咋,但我都識答嫁嘛,好過份呀!!!!
PE堂勁嬲呀今日,好唔想再上啦!Miss.Chan,代課老師就嚟走啦,有人唔捨得喎
|
| 刊登時間:2007-03-19 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | »
|