大家琴日有冇睇亞夢呢,如果冇,今日仲有一集,如果有,係5係好好睇呢,如果有睇開,今集就一定要睇,因為今集唯世會變身XD
琴日5記得打,今日就打多d保數。今日一早,我去食m記,見到一個轉左校嘅同學,我地一齊去食m記,之後我食食下就去呵尿,返離之後我飲左一淡可樂覺得味道怪怪地,飲完我就問佢係5係+左野入去,佢就話+左d茄汁,我即克倒左一包茄汁落佢個頭倒XD!!!!
如果有興趣修睇亞夢之人,就請於下星期二,三下午5:15分收睇翡翠台啦!!!!
又要等下到下星期先字有亞夢睇LO..................
琴日我玩cs戈震,入左個場,條友竟然教外掛,教到成街MG3,真係震撼激射,勢極雄豪....