13/9 今日..都係咁過..上午9:00 我地班見 出面好大rain..so 叫人打去天文台!! 牙偉打!!gd!! >v<紅色暴rain..but 我地個個都擔心!! 12:00過時會唔會落..= = ka__ka" 未落牙!!., 走佬啦!!>v<
今日..都係咁過..上午9:00 我地班見 出面好大rain..so 叫人打去天文台!! 牙偉打!!gd!! >v<紅色暴rain..but 我地個個都擔心!! 12:00過時會唔會落..= = ka__ka" 未落牙!!., 走佬啦!!>v<
今日本應好開心既!! bu 到左最後果兩堂 p佢個k 要轉位!! 仲要轉左去第一個位!! 忽!! 緊住我係到喊!!-口-" 其實唔關同迪迪坐既..bu 我唔想坐第一個位!! so i very uphappy 仲好氣憤!有咩可能我會坐第一個位丫,,我咁高!!
今日真係真係好氣憤!! ps..多謝..雞..細..丸..君姐!