有D唔開心呀....
我考試成績有D差呀......
我英文同數學都同分....
數學非常差......
之前係80幾....-____________________________-"
e家緊緊合格....
唉~
好彩今次唔洗簽名^^
咁咪比人鬧死都得啦....