[td=1,1,90%]
 >

 

您已經停留了


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

◆♂♀DrEaM'S↗↘◇
Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on
yoki12
暱稱: ♂♀婷↘↗
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-01
2010-05-15
=]=]
=]]
文章分類
全部 (158)
寶貝留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
classB
qqlove
suey13
Fd名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 768
今日人氣: 22
累積人氣: 6093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


=_=" 分類: 未分類

今日真係好鬼悶=_="

我呀媽..........

晨早流流嘈醒我......

買早餐比佢地食=_="

有冇搞錯啊=_="

唉......

算.........

反正我都想食全世界最可愛最偉大最好食既包.......

我寬恕你地....哼!!

今日係屋企冇野做...

落去買左D絨布...

當然仲有最好食既糖啦!!

跟住就係道狂整壽司公仔...

唔好以為我得閒冇野做...

係家政功課我唔記得剪材料先落去買=_="

整整下就整左幾個鐘=_="

點解我可以整得咁慢嫁=_="

先整左3隻....

姐係平均9個字整一隻....

太慢啦!!!!!

唉....

做野咁慢點有前途嫁=_="

今日都仲係心情唔多好....

點解會咁.....

有冇人可以答我=_="

唉........

頭先去7仔換左個BB.....好可愛>\\\\<"

比D壽司相同隻BB既寫真你地睇啦.......去片!!

先黎每隻一個特寫!!...手卷

我都唔係好知咩黎....蝦掛...

加洲卷=]

大合照!!>333<"

思樂冰BB杉!!

BB!!

著住杉既BB!!

送上歌詞...詩歌黎...不過幾好聽:

若你能看見



如若你能看見藍天,能望到千朵白雲隨風轉,
願你不忘記感謝神,能看見絕未必然。

如若你能聽到潮聲,能聽見千萬狂濤飛濺,
願你不忘記感謝神,能聽見乃主恩典。

環顧世上不知幾多眼睛,連自己雙手亦無從一見,
若你抬頭仍舊見藍天,請緊記凝望多遍。

環顧世上數不清的耳朵,連父親聲音亦從未聽見,
若你偶然緩步至岸邊,請多聽潮浪一遍。






訪客留言 (返回 yoki12 的日誌)


kendrang35 於 2009-10-19 09:26 PM 發表:
咁快整左-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我雙數呀=_="算慢啦....
Posted at 2009-10-19 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yipyip5501 於 2009-10-19 08:15 PM 發表:
cmcm
你整得好令令呀>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝>3333<"
Posted at 2009-10-19 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal20 於 2009-10-19 06:48 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lcm_1101 於 2009-10-18 11:21 PM 發表:
我D壽司仲令過你,,唉`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Michelle_826 於 2009-10-18 10:27 PM 發表:
得意'
COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j310011 於 2009-10-18 10:19 PM 發表:
第一
comment=]
d公仔好得意咩?
唔覺囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

隻BB梗係得意啦....
Posted at 2009-10-19 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]






 

 

 
 
[td=1,1,90%] -->