[td=1,1,90%]
 >

 

您已經停留了


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

◆♂♀DrEaM'S↗↘◇
Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on
yoki12
暱稱: ♂♀婷↘↗
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-01
2010-05-15
=]=]
=]]
文章分類
全部 (158)
寶貝留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
classB
qqlove
suey13
Fd名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 768
今日人氣: 9
累積人氣: 6049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 24 日  星期二   清涼


2009-11-24 傷心 分類: 未分類

唉......

由今日開始..

我就要告別我可愛的窗邊位坐去前面啦- -

好慘......

我唔想調位囉= =

坐左成年窗邊位而家突然唔比人坐..

好慘丫嘛= =

仲要一坐就坐中間第一個= =

果D死人風扇吹到我頭痛- -

我果班D人變態...

而家都開風扇.....

發神經.......

唉.................

地獄的享受而家開始啦- -

今日又比人虐待- -

送上我坐窗邊位時偷拍人地訓教既其中一DD相啦...去片!!

送上歌詞:

歌名: 曖昧
演唱: 楊丞琳
附註: 
作曲: 小冷
編曲: 屠穎
填詞: 姜憶萱/顏璽軒

曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣

只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景

到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你

*曖昧讓人受盡委屈
 找不到相愛的證據
 何時該前進 何時該放棄
 連擁抱都沒有勇氣

 曖昧讓人變得貪心
 直到等待失去意義
 無奈我和你 寫不出結局
 放遺憾的美麗 停在這裡*

REPEAT*

 






訪客留言 (返回 yoki12 的日誌)


m0lly_katy 於 2009-11-26 10:55 PM 發表:
tim肊,,
疑粗斕肮tim tim ge弇离眈擒挓S疑罫...
慇,,
斕庲斕Stim肊徽"]]
挼tim飲庲躟S睎玅"
笯挓請匋鶺牊度??
柁...
俙腔,,
挓疑窳"
c0mm3nt'*
>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小婉婉....
亂碼喔....
Posted at 2009-11-27 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yipsinyau 於 2009-11-26 08:46 PM 發表:
C0MmENt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miki_ai 於 2009-11-25 10:37 PM 發表:
我見到邦哥哥呀..哈哈
cM.★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yipsinyau 於 2009-11-25 07:13 PM 發表:
★c0mMen
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal20 於 2009-11-25 07:01 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuenyi7408 於 2009-11-24 11:45 PM 發表:
c0mmenT
次次見到舍都係個句-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...
Posted at 2009-11-25 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tuby258 於 2009-11-24 11:17 PM 發表:
係囉..
你首曖昧一定比添哥啦~
xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小心我又箍你條頸- -
黎太...
Posted at 2009-11-25 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveYiu520 於 2009-11-24 11:07 PM 發表:
cm=]^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mini1997 於 2009-11-24 11:07 PM 發表:
tim's wife;
駛唔駛咁恩愛呀;
留番比你自己慢慢回味啦
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我比多次機會你講下林太= ='
Posted at 2009-11-25 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yipyip5501 於 2009-11-24 09:26 PM 發表:
cmcm
wow....上堂都影你個添添
你想點姐@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都話添添唔係我個囉- -
我都影左你啦....
恆嫂~~
Posted at 2009-11-25 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 

 

 
 
[td=1,1,90%] -->