| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
∼oh∼  |
今天嘛.....都沒什麼好做啦..只是覺得全身都是很痛呀..回到後就早會了.熱死我啦..
eng..在發呆...chem..測驗...
break1.看了一些可愛的照片..我班的同學們的好奇心十分強.強得有點兒恐怖.我還咬了人家兩口呢(一人一口.永不落空)..呵呵

music..miss請假了.miss wu來了代堂...chis..我也不知自己在做什麼..
接著就是上hall去祟拜了..十分的無聊..只是一直期待著呀don的歌..可是也十分的失望.因為只是播了兩句.
然後就吃飯去了..我們吃得很匆忙.因為要趕上去5樓觀看辨論比賽..十分十分精彩和刺激.我們最後也羸了.很開心.
家政課了..課題是我們的最後一課..要分享我們這3年來對家政課的感受..她們說著.我忍著.而且還對自己說不可以哭.可是到呀瑤分享的時候.她哭了.哭著地說.就在我前面.我也哭了.pat 瑜亦哭了...我們分享時.winnie都哭了.最後我們4人就眼紅紅的上課室了.就如kay說的出水芙蓉般...
放學就去了....影印→過膠→台竹→巴士站→家
|
| 刊登時間︰2006-06-06 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
∼散晒∼  |
今日呢..早上去左m記買左個包...等左好耐囉∼如果唔係因為今日上pe要跑9分鐘嘅話.我真係唔等呀∼返到去..5樓瑣左喎...對鞋又o係入面喎...攪到我地又要跑落去搵人開..又要跑返上去..可以話為pe做左warm up..
eng..講果d......
pe..簡直攞我命..跑9分鐘..得果16個圈..跑完之後成個人手軟腳軟..浮吓浮吓咁..出晒冷汗..好多星星..就黎暈低..好彩有佢地托住我..如果唔係真係訓左落地..唔該晒..跟住呢.就係咩坐地前伸(好似得27.5.同kay爭少少)同度高(158咋.有冇攪錯.)磅重(42.7kg.wa∼我好輕啊..)仲有哩個咩掌上壓(唔記得左.50以上嘅)同sit up(31咋..)呢..返到課室得返半條人命..
geog..一般般喇∼
hist..tiger好衰囉∼d答案岩都唔俾分人..又話咩跟光碟喎..而家我地係讀書同溫書呀∼唔係讀光碟同溫光碟呀∼如果係咁.你不如叫我地買or dup隻光碟返黎喇∼駛嘜西咁多錢買書啫..光碟係死.人係生嫁.做人都唔識轉彎.仲有呀∼果份專題呀∼呀星叫你俾咁多分就咁多分..你覺唔覺得你自己好無面嫁..←to tiger
chin..最精彩嘅野黎喇∼我地做畫劇呀∼∼孫悟空呀∼我做左哩個菩薩呀∼∼呀瑤果個沙憎..佢扮到好似呀旺咁..就頻"人心果喎"令到我地個個捧腹大笑..哈哈...
lunch呢..唔知做過d咩lu....
maths..我識識地呀又∼但係測驗就十分之離譜...
放學..欣賞到十分之精彩嘅辨論練習...睇左以前d相...kam源同kenneth真係十分之可愛..哈哈..聽日有好多相睇(不過都係小學嘅)...好期待.呵呵.. |
| 刊登時間︰2006-06-05 07:03 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
...雨... |
今朝返學個天仲好好..都冇雨..呀媽打左兩個電話返黎話帶姐..但係我地都冇帶就出左門口..返到去努力"做"中史.."做"到手都斷..
rsc..派返d咩默書紙...得42/50..咁低分...個天開始黑..好似"細"界沒日咁..

maths..識d唔識d咁喇∼好似o係哩堂開始落大大大大大
..
econ..都冇咩聽過呀sir..o係度計緊數..
break1.......好似已經黃雨喇∼
chin..講完d野(唔記得係咩.好似係評估4)就做果個唔知咩閱讀分享嘅討論..d
愈落愈大.仲有行雷同

break2.......聽講變左紅雨..
eng...好悶..悶到都唔知做過d咩..最記得嘅就係宣佈紅雨.
可以放學.同埋雪兒整左個好大個嘅
俾我
本來放學就返屋企嫁喇∼但係就跟左佢地去茶樓...飲茶..但係後來因為d冇謂野就走左去搭車返屋企...攪到佢地..真係唔好意思......
返到屋企食左個面..hei左陣.我細細佬就返黎喇∼但係我就o係廳度瞌緊脈訓..我細細佬就唔知點解突然間變得好好人咁攞個枕頭同張被出黎俾我...真係估唔到佢會咁好人..咁我就繼續訓喇∼
一訓就由4點幾訓到7點3先起身...
|
| 刊登時間︰2006-06-02 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
中國兒童節...  |
wa∼今朝真係好大
....呀瑤又唔返學喎∼我又趕住一要返學校做埋d va喎..所以冇等到呀車就走左...o係van仔上見到雪兒..等左一陣呀車都到左...雖然係早左上車..但係都係要等好耐..要成7點9先返到學校..唉...
跟住就拿拿臨整埋份va喇∼真係攪左好耐...攪到我連書都冇睇過...真係多得佢唔少..連我細佬都話做哩d野係好無聊..你話死唔死呀...
geog..留心聽書..
hist..俾tiger嚇親
..跟住就test喇∼.今次果然係15題mc喎...

maths.都係test..但係我除左第1題同第3題a識之外..其他一d都唔識...唉..

break1...都係整埋果份死人va喇∼哩份死人野都唔知西左我幾多時間..快d陪返俾我..

bio..作reader..哩堂都幾悶下..

break2..唔知做過d咩野....
eng..reader oral quiz..睇movie..有d不雅同核突..教壞人..

lunch..on duty喇∼有個2d嘅女仔問左我一個冇可能會發生嘅問題..十分無奈.跟住就食飯喇..個飯都唔好食嘅..食完就去左睇烹飪比賽d相.o係度配音..笑死我.
笑笑下.成兩點先上到去..跟住就唔知發生過咩事lu.
chin..兩堂都o係度呆吓呆吓.
半訓半醒咁.
直到miss鬧ivy果時先嚇醒晒.
但係唔怪得我瞌睡嫁喎.真係好悶呀ma∼
放學即刻走人.... |
| 刊登時間︰2006-06-01 05:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
第一日面"細"  |
好......之前果個日記用唔倒lu.....我d日記冇晒lu.....呢個係新嘅..都唔係好清楚有d咩功能....等我研究研究先... |
| 刊登時間︰2006-05-30 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|