好耐都冇打過日記魯-3-!*
只因我太懶吧!嘻嘻*v*掛住打機,,,,加出街街玩!
一系就同朋友去打機,,,一系就出圖書館扮乖女-,-呵呵!
琴日勁冇面囉,,,!*呃mama話去比賽,,,其實就系去打機-3-!*覺得自己好賤牙``
3點幾去,,,打到5點幾!跟住去買ice食拉``
買完就諗住閃人!點知,,,,,,,
Oh mY goD!!*
見到我Mama!仲有強哥哥!
本身見到都冇野既,,,不過{哨牙黎}一到拍卡一到講''屌李,屌李''!*
搞到我比mama鬧!嗚嗚T^T
話我同埋D咁既人玩-0-又話我呃佢!
我勁快速咁講''咩牙,,我岩岩比完賽去買ICE食炸!鬼有呃李牙-0-''
哈,,最好彩既系,,,mama信我!
咁樣吾洗比mama鬧得咁西利!嘻嘻```
佢鬧多22222句就收水拉`冇再鬧!
不過,,,,,番到屋企之後就吾同曬拉-3-!*系到好似個傻婆咁鬧我!
鬧到我甩底褲-0-
慘慘呢!
鬧完佢就出街魯!
真系陰公囉-3-鬧到我牙媽都吾認得!嗚嗚T^T
佢鬧完,,,我就緊系第1時間開機玩架拉`
當然緊系玩勁舞啦`嘻嘻^O^
頂佢喎,,,星吾拿到9lv!慘慘魯!
次次都系差個幾千分,,,嗚嗚T^T吾制牙!
連電腦都蝦我!嗚T^T
講完琴日就講今日拉```
一早,,,訓都未訓醒!牙MA就叫人幫佢買野!頂李!
咁我咪話吾想去囉,,,佢又發我爛渣!
屌李!
真系慘無人道魯!嗚嗚嗚
算!
我比面李,,我幫李買!
我換好曬衫李先吾比我去喎!
無野牙?!*
有問題就醫醫佢拉``吾該-0-
到左12點幾,,,佢就死死地氣叫我幫佢買!
咁我好人牙MA,,,咪買李囉!
買完就番上黎開電腦打機拉`嘻嘻^O^
不過MSN入吾到-,-
慘慘!
等牙媽走鬼左先玩!呵呵*v*
掛李inG``嘻嘻!
|