今日ar
我哋班派英文測驗ar
我有75.5分ar超開心ar
比上次好ar
因為上次得51分ar
我只係知道我一定5合格 -><-
點知我75.5分wo~~~~~
我啲英文鐘於合格la~
平均分合格la -><-
他不配做對象 可惜你太善良 他背叛你 偏你沒法 睜開眼看真相 馴服就似綿羊 相戀太善良大多打敗仗 受騙的那個 比騙徒更混帳
我ar媽返la
我5洗做家務la.........
哈哈-^^-
5知佢買左d物返黎呢??
5 G有冇買我要ga 物呢!!!
我好想 G ar
我今日派左物理ar
得51分
上次得47分
有進步哈哈 -^^-
下次一定攞到合格
今日好好笑囉!!
c子穿拖鞋去
佢重要飛拖鞋
飛5重囉
超底死.......哈哈
我見到好多好多好多啲 >fd<
重有靜文陪我ar
我同d小朋友跑ar
我跑15秒幾ar
其實我係5想跑ar
哈哈...........................................!!
陳xx隻 i 搞到我好驚ar
好像ET^^''
哈哈
好5開心ar
c子要我去公開賽ar!!
我5想去ar..
佢同我講如我5去ga話
以後5比參加其他比賽....
超黑人憎囉
左住人哋去街街囉...
正到要放人飛機!!!
5好2思a ma >_<
超想去囉街街ar..................................!
無人同我去
悶到吐泡.......
好恨佢ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
重要2.30分到ar*.*
我a媽同我講
佢去日本本州ar!!!
自己一個同佢個fd去
重要掉底我同我ar哥去ar.......
今個星期6去><
去5日ar
都5知點算好