金日
番學番兩個鐘都冇
都唔知番去做咩
好悶呀
番屋企個時
落好大雨呀
番到屋企濕曬囉!!!!
`'◆*明明在計算*為何被識穿____"】 |°*|[!"你的│舉手◎投足│我!比誰都更《 在意 》﹏** *×°你是 真的愛 我 嗎|[°' ★
`'◆*明明在計算*為何被識穿____"】
|°*|[!"你的│舉手◎投足│我!比誰都更《 在意 》﹏**
*×°你是 真的愛 我 嗎|[°' ★
啲晚上好大雨呀
如果大雨到唔洗番學
就好啦!!!
無聊.......... >.<
_____)°回望我為了初戀的傷勢比較深×°*
.--* |\想齊眉白髮..;:一點都不太易×[[*
到了這個境地[[假使她消失}}___怎保存這勝地!||**
我happy左呀
e+晚晚都係同曾婉傾到訓教
先收線
小諾佢好慘呀
晚晚都喊
∴外表開心∵內裡孤獨∴
√我不想跟你_再有↗曖昧↗的關係☆
.▌..我是苦命人::永遠都得不到愛情]]