sor,,咁多日冇打日記,,
今日係day1,,要早會,,唉,,
今日又係我最早囉,,>3333<呵,,
衰人bobo成日都咁late先番,,哼...
今日都冇咩野好講啦,,今日pony番得學,,
到左放學,,去左啦啦隊果到,,
都冇咩好做.,,,不過都ok好玩囉..
果個啦啦隊隊長好好笑,,成日係到講come on baby,,哈哈
之後玩到5點幾先走,,>3333<
哈哈,,好野,,聽日唔洗番學,,正牙,,
我今日先知原來大莫佢識得matthew小弟嫁,,哈哈,,
我buy左結他,,不過成日唔記得post出泥,,>33333<

|