哈哈!!!天日去 動漫!!
yoyo!!!!!! i'm so happy...
不過do 5 g happy d 咩- -
我today 上左msn...同人傾 x10
我仲同TTK(勿怪)一 齊玩..
>aobi
>mole51
--------------------------------------------------------- 
就5:00 冇得玩lu....t_t
so 快d打仙....
today do 冇咩野...
..............................................................................
and 同 x生say
衰人 衰人 衰人 衰人 衰人 衰人 衰人
seeee到你仙say咩是..
***************************************************
記得cm 我ar!!!!
果blog有咩5好就say
我想要背景!!~
d字樣衰..do(<例)冇計- -
sorry ar !!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
|