今日係5月7日既早上 =]
一大早比d雷聲整醒左 
跟住開msn又比人叫去食野
仲用
頂.仆街.吊
既字話我(佢有問題..有d咩就話我..而家又唔係我唔岩..你有咩權話我ar!!) 
-----------------------------------
琴日調位
又係同ctc坐
唉...死人x文停!!!
好憎佢lor 
成日講野細聲到死
好心教佢做math
又要我講答案
------------------------------------
一講調位
同某某講
又話我抵死
又唔聽我講野
自己個位唔好就打我
話我點點點仲係度講點唔好
吊佢!!你話人當然開心la 
朱姑娘講得岩
自己的就係唔like 永遠覺得人地既先係最好
---------------------------------------
而家上堂唔係上堂
你地自己玩去第二度la
我地冇得聽書仲要比人罰
有冇搞錯先
---------------------------------------
我有好多yes卡
想賣..有冇人要 
留cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 
|