| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| 2007-11-03 |
分類: 未分類 |
呢排我都好累
不知道是不是因為天氣轉了
令到我很想訓覺
我而家每日都要訓上一粒鍾
這樣真是不行!!
因為仲有一個幾禮拜就要測驗了!!
---------------
今日冇團契
我地改左去聽聨堂培靈會
{為主癲狂}
會考個時真係好難去為主癲狂
根本沒有多餘既時間!!
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 2007-10-30 |
分類: 未分類 |
琴日剛剛收到考琴既成績表
得111分....................和預期中差不多吧!!
我知我冇可能攞到DISTINCT(130)!!!
你可以話我廢,,,我唔介意的!!
我認我都幾廢!!!
可是我巳盡了力啦................
我確有不足之處....真的
我一定會努力改進!!
琴日去左打邊爐
幫家杰慶祝生日!!
又大一年了啦!!! |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
分類: 未分類 |
哈哈.....
今日
我改變俄巴了俄巴既歷史
也改變了我地教會既歷史
我成為了我地團契第一個男司琴
打破了我地教會,,團契沒有男司琴既紀錄
這是我最值得自豪既事!!!
今日係我地俄巴底亞團第三屆既感恩會
今年既感覺很特別
可能是因為我第一次做司琴,,就要係感恩會
我呢兩日都有興奮,,但係又有d緊張
不過我今日彈個時都好似係練琴咁
都冇咩點緊張!!!
真係感謝神!!
swingga話我彈得好好,,佢話覺得男仔彈琴比女仔型多了!!
有好多人都話我彈得ok!!
哈哈!!多謝多謝!!
不過我自己就覺得有少少捉唔緊d 3連音
都過整體上我都幾滿意!!
我問了郭成讚叔叔一些意見
佢話都ok,,不過係副歌彈得唔夠激!!
我覺得我今年感恩會最唔同既係
我好留心咁聽,,完全唔覺得悶!!
真係ga!!我part都好番心!!
我想大家也是這樣覺得!!
可能是因為我地今年熟左
大家都好想聽下人地既感恩事項!!
我覺得今日個feel都幾好!!
真係感謝神比有機會做司琴
冇浪費了我學琴既選擇!!
哈哈 |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2007-10-25 |
分類: 未分類 |
今日同caleb跑步
訴說了很多心事......
講到我同人地遘通方面
我遠遠不及caleb
勾起了我一些往事
我從小就有皮膚病,,,
除了小四那年好到像平常人一樣之外
可以去游水,食花生醫,,飯豆漿......................
我年年都受到這個病既困擾
記得我小5曬傷之後
曾經受到排斥,,,甚至我哭著同我媽媽講
我不想上學!!!
我有幾天都沒有返學,,,
就是因為這個病,,,除了我最好的幾個朋友外
其他人也不敢接近我!!!
但上到中學之後
我整個人都改變了!!!
我由以前喜歡孤獨變得喜和朋友一起
雖然係中一個時,,,未必個個都喜歡我
因為我個時d皮膚都唔係咁好
但有人竟然肯接受我,,,,我非常開心!!
自從我上了中學之後,,我變得開朗了很多
但我總覺得這個病影響了我既人際關係
我小學時更是一片灰色
到了中學之後,,天色開始轉藍
我開始學懂與人遘通
但我始終不懂和女仔遘通
到了現在我還在學習中!!
而且這個病更令我不能自由自在地在陽光下玩耍
所以我總覺得我既中學回億差了一些色彩
我不像平常人可以擁有這麼好既小學回億
也沒有像平常人可以這麼精彩既中學回憶
但我多麼渴望可以像平常人一樣
不用怕被曬傷,,,到處去玩也可以
可是神似乎暫時並不允許
不知衪要我透過這個病學到些甚麼呢?? |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 2007-10-24 |
分類: 未分類 |
yeah!!!
x-japan前日復出了!!!!!!
一開show就迫爆全場了!!!
------------------
我發現今年我地班有個特點
就係一放學
d人就急不及待想走
很快,,整個課室變得冷清了!!
這也難怪的,,,因為大家都趕著去溫書
我自己不也是這樣嗎!?
望著此情此景,,不由得內心有一種感慨
會考使人與人之間拉遠了!!
實在令人有點可惜!!! |
|