2006 年 2 月 22 日 星期三
十成十淆喇!冇q用
今日上體育堂差5多完個陣黎左個比賽
"正義對惡魔"本來諗住同惡魔隊ge主角對戰ge點知主角淆低
5敢出黎對戰!其實我地有咩可怕?點解佢要淆?真冇用,一d勇氣都冇
結果以1比0ge戰果洛敗,惡魔戰勝,陰功