今日10點半起身..拿拿淋食早餐!
之後去左洗頭..洗完就去左美林食M記!嘩.勁抵咩事?
麥樂雞買一送一..一路食一路流鼻血!食完之後搭小巴番學..見到2條友!
超搞野..番到學校見到怡!落左去小食部..買野飲!係度遊來遊去見到So shan..
勁同佢hi..佢走來走去!!我地上去搵佢,,上禮堂超爆熱囉!
等左陣就入去考試..做緊默書部份張勇無啦啦走埋泥望兩野,,搞到勁緊張兼勁無奈!
考完同3 Be//怡去仙跡飲野..飲完買左隻龜超得意!26蚊ja,,抵到爛!
屋企有2隻龜,,超開心!之後就番屋企..好開心考完試lu聽日就!
聽日可以出街..玩搭羅/影相真係超想到聽日囉!
睇完記住留言啦!
|