| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 你不是我的朋友 |
|
TO:某人
我今日收到你o既SMS,,,,,,,,
我好唔開心,,,,,,,
我知你有野呃緊我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
我好hurt T^T
我真係好唔開心,,,,,,,,,,
今日夜晚同左你MSN,,,,,,,,,,,,,,,,,
我一過同你傾一路係度忍住唔喊>^<
因為我怕我媽知,,,,,,,,,,,,,,
你曾經是我的BeST FD,,,
但而家你咁樣唔要我,,,,,,,,,,,,,,,,,,
我唔會再當你係我o既BeST FD,,,,,,,,,,
FD我都唔想當。
你係第一個令我以後都唔想再彩你o既人,,,,,,,,,,,,,,
我未試過咁!
所有人我都會原諒,,,,,一陣就好番,,,,,,,,,,,
但我真係好唔想同你好番囉!
我連個電話都想DEL左佢5想再見到,,,
呢件事令我明白左一個道理,,,你提醒左我以後要小心D揀朋友...............
.....tHE EnD" |
| 留個CM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 第一次用面膜...哈哈" |
|
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
哈哈""
上個星期同清怡出左MK買WIG係Q ci帶.,,,,,,,,,,,,,
因為好多人都有用"我的美麗日記",,,,,,,,,,
我貪玩就買左黎試下!
話明係貪玩,,,,,,,,,,
所以我只係貪佢個封面靚唔靚同埋一定買硬朱古力,,,,,,,,,,,
最後我揀左黑珍珠同朱古力><
我終於係今日夜晚用左啦XD
今次係我第一次用面膜,,,,,,,,,,,,,,,
因為唔捨得用朱古力,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
所以用左黑珍珠先,,,,,,
用完我覺得ok,,,,,,,,,,,
唔覺得有咩用*
哈哈***我第一次咁貪靚用面膜><
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
.....tHE EnD" |
| 留個CM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 126 | »
|