| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| 2007-11-20 |
分類: 未分類 |
今日派左中;英;IS;LS..
英文,,肥左...算啦...自己冇努力=.=
其他都合格..不過都未達標,繼續努力!!
調左位..
又坐後左=3=
ka!b比人調左去門口^^haha
又係msn度作詩..
比人調做門口狗,, 連骰仔都冇得扭,, yanis yob調哂走,, 上堂係咁叫早抖,, 好快就會做死狗!!
好詩好詩-3-(無奈中)
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| 2007-11-19 |
分類: 未分類 |
心情吾好唷..
maths吾合格..要個個星期留堂@@
地理miss話全班合格...呵呵;不過都覺得地理係合格既一科..
放學幫師母做曙光.一停咁做..好快就做左2個老師既野lu
之後見到師父..好傻-3-
係度玩八達通咁...=.="
希望之後派個d吾好吾合格啦(最好)
不過一定有既...電腦/英文/普通話/數學/中史..等等..
"衰開有條路"-0- |
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
| 2007-11-16 |
分類: 未分類 |
haha..今日開心又吾係;吾開心又吾係;
今日買左糖,諗住比師父,但師父仲未番;
就比左其他人先~
今日吾洗當值當咁耐,呵;miss話比我地休息下..放學去玩;
但放學見到師母咁..覺得有d慘;最衰都你個個譚鍾輝!
所以留係學校一陣就走了,悶悶-3-
番到屋企.冇野做.冇人傾計.等到師父同師母on就傾計,
終於都吾悶啦!但都係好驚好多科吾合格,唉..
算吧,只怪自己不努力讀書.(都盡左力)
我太乖了,1叫打多d,就去打(1d都吾乖..)
哈哈!!
連續2個星期六夜晚都吾洗學野..
正....
師母..祝你快d好番!!! |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007-11-09 |
分類: 未分類 |
見到你地咁,真係吾知點.好想去幫你地,
不過我知吾應該咁多事!好對吾住,
不要再這樣好嗎?!你地咁.吾知點算
吾知點解..今日同師父講左.
又吾同了.昨天還好好的,可能你不想我理會,
但不知為什麼,每次當你們不開心;都覺得很難受;
跟其他人不同!!總之好對吾住,我不應該理會!!
上次都是在UT的時候,唉..見到你們這樣好辛苦.
希望想盡辦法,要你們和好,但有心有力,都不能幫;
所有人都變了.1日之間;想到了另1個世界,
希望明天每人都回復正常啦
為什麼?為什麼?為什麼?為什麼會這樣!!!!
好難受!
已經無心機去溫書了,算了吧!但永遠都會支持你們! |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 2007-11-05 |
分類: 未分類 |
哈.有nds玩了
不知哥哥何時買..
病了.不能上學,,
許多功課未做完
好辛苦牙..
不停咁嘔,
又暈,打完針個時仲睇吾到野..
無辦法番屋企..
所以就係醫務所度訓左陣,
不知明天能否上學..
留在家中真係很悶!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|