yoyo
多d留言,最仲要唔好講粗口唷!!
yoyopig
暱稱: yoyo
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-12-20
2007-12-14
2007-11-24
2007-11-22
2007-11-21
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


2007-11-20 分類: 未分類

今日派左中;英;IS;LS..
英文,,肥左...算啦...自己冇努力=.=
其他都合格..不過都未達標,繼續努力!!

調左位..
又坐後左=3=
ka!b比人調左去門口^^haha

又係msn度作詩..
比人調做門口狗,,         連骰仔都冇得扭,,     yanis yob調哂走,,          上堂係咁叫早抖,,        好快就會做死狗!!

好詩好詩-3-(無奈中)



2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

心情吾好唷..
maths吾合格..要個個星期留堂@@
地理miss話全班合格...呵呵;不過都覺得地理係合格既一科..

放學幫師母做曙光.一停咁做..好快就做左2個老師既野lu
之後見到師父..好傻-3-
係度玩八達通咁...=.="

希望之後派個d吾好吾合格啦(最好)
不過一定有既...電腦/英文/普通話/數學/中史..等等..

"衰開有條路"-0-



2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


2007-11-16 分類: 未分類

haha..今日開心又吾係;吾開心又吾係;

今日買左糖,諗住比師父,但師父仲未番;
就比左其他人先~
今日吾洗當值當咁耐,呵;miss話比我地休息下..放學去玩;
但放學見到師母咁..覺得有d慘;最衰都你個個譚鍾輝!
所以留係學校一陣就走了,悶悶-3-

番到屋企.冇野做.冇人傾計.等到師父同師母on就傾計,
終於都吾悶啦!但都係好驚好多科吾合格,唉..
算吧,只怪自己不努力讀書.(都盡左力)

我太乖了,1叫打多d,就去打(1d都吾乖..)
哈哈!!

連續2個星期六夜晚都吾洗學野..
正....

師母..祝你快d好番!!!



2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007-11-09 分類: 未分類

見到你地咁,真係吾知點.好想去幫你地,
不過我知吾應該咁多事!好對吾住,
不要再這樣好嗎?!你地咁.吾知點算
吾知點解..今日同師父講左.
又吾同了.昨天還好好的,可能你不想我理會,
但不知為什麼,每次當你們不開心;都覺得很難受;
跟其他人不同!!總之好對吾住,我不應該理會!!
上次都是在UT的時候,唉..見到你們這樣好辛苦.
希望想盡辦法,要你們和好,但有心有力,都不能幫;
所有人都變了.1日之間;想到了另1個世界,
希望明天每人都回復正常啦
為什麼?為什麼?為什麼?為什麼會這樣!!!!
好難受!
已經無心機去溫書了,算了吧!但永遠都會支持你們!



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

哈.有nds玩了
不知哥哥何時買..

病了.不能上學,,
許多功課未做完

好辛苦牙..
不停咁嘔,
又暈,打完針個時仲睇吾到野..
無辦法番屋企..
所以就係醫務所度訓左陣,

不知明天能否上學..
留在家中真係很悶!!