金日我中午去左葵成 係呀凡生日..之後同佢地洛英皇打機..打到5點幾我地走 我番屋k 呀凡去左個豬係到 之後去街市打機打好去籃球場吹水 吹左陣水之後去葵成L4 之後飲酒 一次過吹晒佢 之後旦旦黎左 好開心 之後爆玻璃 成隻手流血 唔痛 之後旦旦係我身邊 佢地訓左 我地係到玩左陣 之後訓 到早上就走左啦旦旦 叫佢番屋k訓 太凍... 凍呱佢=.= 成晚有旦旦 好開心 我愛你 旦旦