打番昨天..
3點幾起左葵成 之後撞到呀信洛葵芳=.=
之後去個個咩公園佢地係晒到 超超超超j凍=.=
之後去車頂坐 之後傻婆黎左 係到坐坐坐0,0
之後訓係我身邊(傻婆)
之後走呀凡 果d去我屋k打邊佬
之後搭小吧去葵成
我地去到打比傻婆=.=
傻婆訓左sh!t=o=
之後番屋k 等左30幾分鐘~1個鐘 先有灣景車 屌佢=.=
星期五番大陸丫=.= 老婆等我0...0 星期日就番黎ga啦^o^ 我愛你丫
by:老公峰