yssir
暱稱: doordoorsir
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2011-02-03
新年第一天
又完了一年!
考試週
多謝諸君

日誌分類
全部 (49)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 218
今日人氣: 4
累積人氣: 5523

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


2009-04-23 愉快 分類: 未分類

還在學校開會的時候,已經有幾個多多頭來訪過了.明天學校作會考試場,多多頭都不用上學,平白多了兩天假期,真令人羨慕,各位多多頭利用一下假期,想想在D&D CAFE有什麼好說了.平時不是很多鬼主意嗎?只要運用你們的小宇宙,便可以想出很多天馬行空的事來,或許其中的一些建議會在現實中實現呢!






訪客留言 (返回 yssir 的日誌)


loveyinshan 於 2009-05-01 01:32 AM 發表:
sorry呀,我今日冇黎到D&D CAFE,
撐5到場呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SamWong9327 於 2009-04-24 04:58 PM 發表:
打錯字 係如「果」 吾係如「何」
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SamWong9327 於 2009-04-24 04:57 PM 發表:
如何from.1唔會出聲
2D 的同學都會出聲(意見ONLY)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hins2006 於 2009-04-24 09:25 AM 發表:
我覺得個題目講下學生既玩意之類會更加好...
因為衣家果個題目..如果我係from.1既話...
我都唔會出聲...(以上只供參考)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2787 於 2009-04-23 10:50 PM 發表:
明天放假啦,HAPPY,,呀SIR 明天比心機呀,,我地在家中支持你,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com