見到有同學留言,問我下年會不會再做班主任,其實這問題已回答個不少次了,所以都係賣個關子,到九月一號再揭曉了.無論做不做3D的班主任不重要,都希望D班啲仔仔女女生生性性,大個了,不要再懶惰,替自己找藉口不交功課了.