| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 20 日 星期三  |
| 原來我真的會怕 |
分類: 未分類 |
今日係參觀的日子
去了金鐘搭的士上去
jinny竟去了彎仔= =
去到比預期中大好多
中小學部再加上幼稚園
之後我同rose兩人一組
本來去睇k1的= 3 =
點知搞搞下去了k2
但d小朋友一樣咁可愛
只係呢間真係名校咁
咩都有學校名既 杯 食物盒
我覺得哂了好多家長的$$$
一去到小孩剛寫完字
之後跟佢地去洗手間
反到課室就講故事 食茶點 同分組活動
d小朋友真的好亂
好多野講 唔兩個老師都搞唔店= =
不過當佢地努力做野
同用佢地天真的眼望住你時 就會咩氣咩辛苦都冇了
之後我就自己一個反hm
有時 我真的好怕
好怕好怕..
怕好多野做唔好
怕痛
怕寂寞 怕自己一個
怕時間過得太快
好多野都怕..除了死
我一直以為不去想就不怕
令自己去習慣就不怕
原來一切都在呃自己
要找到一個可以依靠的人..很難
我可以撐幾耐?無謂問題又出現了
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 212 | »
|