每一樣東西一累積下來是一件不好的事
例如是不好的心情
尋晚在做反思做到1點幾
之後已經頂唔順訓了
仲有未做既野 明明樣樣野都仲有時間
但就係好似整到好趕咁 我唔中意
今早比上面的裝修整醒了
果時只係八點幾 對我來說根本不足夠
係睡不足的情況下 我要執我房既野
好多好多 好煩好煩
我抑制我的不耐煩 拎哂我d耐性出黎執好哂
代價就係 趕食野 趕沖涼 趕趕趕
好討厭這麼的趕
反學 傾專題 有3日的時間
變了得反一日 明明做不到 為何一定要明天print?
我明白早d print是穩定安心
但我真的不知 心覺好趕
有好大的壓迫感
最後得到一個不好的消息
我耍先說句對不起
我明白你的理由 我是明的
但當負面的情緒抑制得太多
就會想發脾氣
想的都會是不好的東西
而當時的我覺得你的話代表(不用對我坦白也可)
其實我只想你知道坦白好一點而已
並不是想生氣
但不自覺想說出好多意氣的說話
但我真的控制不了自己
當我知道自己控制不了時
係時候要離開一下 冷靜一下
|