| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 17 日 星期日  |
| 充實的一天~ |
分類: 未分類 |
今日一早就去探訪
又見到溫伯佢地 真開心
今日唔知點解少了大唐果一戶
所以有好多時間傾
發覺原來兩戶d時間係好過三戶
因為三戶的話 d時間真係唔係好夠
同公公婆婆傾計時
發現到啟豐有間叫李健生的醫生好差
伯伯覺得身體不舒服
就去睇佢 用$200換來一樽幾廿蚊的維他命c
之後就咩都冇囉
就算係幾名醫 都唔係咁收d老人家錢呀嘛
之後終於同琪去了見一麵食野
d野又不是唔好食既
但係只能說我食唔哂
收益是見到好多琪口中的人物
之後就同琪上去桓屋企
總覺得佢屋企幾靚
仲有好多好得意既野
有想影低佢既衝動 不過最後都冇
還有最正既係搵到d人好好玩∼哈
令我想起了山山
琪將佢形容為一位好錫我的哥哥
不過真的唔該哂幫我整野
之後就去荃灣同嚴生+區生睇戲
感覺上又唔係真的咁唔好睇既
只能說是真的是笑片+愛情片囉
跟住就用我僅有的帶路能力
帶了佢地遊了一個小小的花園
去食pizza hut
當中餐飯真係笑到我呢
差d死咁
係繼果三兄弟後笑得最好誇的一餐
最後多謝區生的請客
難得我咁用心去計.....最後冇用
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 212 | »
|