出去唱k 好抵由10點唱到4點
仲要係有lunch食
都係$42 only
真係好開心
仲有藍莓蛋糕食 好開心
之後同琪去食dinner
同行佐陣 good
之後就去開會
做了司儀@@ 算了
東爺去了 我出去死又點話
今日有人叫我參加呢個
http://charitytour.llcs.org.hk/
係就係好吸引 但那個人就
有人想去嗎?陪我可以嗎?