喱日好悶呀...........
成日留係屋企度-冇野好做!
就係度玩電腦喇,玩左陣間又要俾人玩\
又係度無無聊聊咁睇電視>>睇到呀爸番黎;佢又租左啲碟番黎睇/租左有兩隻/
一隻係無聊片,睇睇吓差啲訓着左'''都唔知咩片黎架]睇到可以訓片...第一次睇..
另一隻咪係火影囉....佢係電視見到幾好睇:咪租左黎睇]十隻片,有二十三集(53-76]
睇到依家~,,,,.....睇緊既過程中''到番我玩..不過玩左陣間/個二家姐番左黎.要玩電腦喎!
唔俾唔得啦//唁俾佢又係度’發爛喳’費事啦//..
去左沖涼!之後就繼續睇;;唔打住啦..繼續煲碟!!
|