今日係中學第一次既學校旅行!...
中一果陣時都無既∼
迪,安,杰佬,李狼去左霸爐!
我地班係最後一班走人‘
等左好耐’坐車果陣時暈到想嘔〕〕
個司機揸車有一手\\.
去到佢地已經燒緊野食”唔埋等我地=.=
之後我地就係咁燒烤野食..醫返個肚先,之後先玩游戲〔〔
見到智佢地係度玩啤排〔我又走埋佢玩’
輸左要食介辣’唉!
食左幾次’攞命咩..個肚好麻”
玩完就去左個公園仔度/.
坐左上去..呀迪係上面係咁俾人搞∼我都有搞佢〕〕
俾佢追住黎SM_之後迪就同安佢地’追住我地〕
我同智,勇,梓豪同其他人一班!
係咁走黎走去!我就喱埋係洗手間度’見到佢地就攞淋佢地’
之後仲攞住把掃把追住黎拍佢地〕點知追追吓佢地唔驚〔
又要俾佢地追’之後跑到咁赲’李狼請我去食雪條〕
返到黎;佢地俾人搞掂哂!見到梓豪佢地’都唔知佢地幫邊面〕
見到安佢地.老師係度都照搞_真係''猴琴''〔
之後又走啦!之後想反抗都唔得〕
同勇,梓豪,其他人玩左陣數字球’’
之後返到去係咁俾人SM;..
SM完係度’汁野’差唔多走人∼
之後又攞左頭先個波玩馬嬲搶球〕〕
最後就搭車走人〕
我,迪,安,李狼;係車度高歌幾曲’’
係咁唱係咁唱!最哀有啲歌詞唔係好熟\\
好鬼想唱今晚XX你∼之後返到學校〕〕
問李SIR攞排球;星期六要比賽’’’
李SIR問我地赲唔赲_之後就練排球啦∼
練到好赲〔赲到死死吓!!HI爆呀!!之後就走人啦........
返到去食飯沖涼差唔多九點去左網吧玩!玩玩吓我呀爸黎左問我玩到幾時∼
我就話通霄佢話下次唔得’我就唔肯啦!係咁講唔呀唔呀之後佢就走左啦〕
想我唔去咪買過第二部電腦囉!之後玩到十一點到就去食左啲野之後返屋企訓覺*
|