...¤.¸¸·`‾´·.¸¸·>>---»Oscar日記

  

 
ytuxm
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
這就是愛?
係唔係我黎嫁!?
2008-07-17
2008-7-11
唔同左

日誌分類
全部 (172)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


嘈!..

今日第一二堂跑大棠...

過左咁耐仲以為唔跑添’

去到大棠無耐就跑啦∼

一開始_呀智帶頭/.

我就慢慢咁狙上佢\.

返黎果陣時仲係狙佢唔到〕.

隻腳就跨步跑,差唔多到終點爭小小就過左佢”

我已經用盡力爆過去_.

不過佢又爆,搞到狙唔到‘

好唔服氣下次要第一個帶頭先!

次次都搞到我狙人狙得咁辛苦*

返到去眼訓到死〕.

無無聊聊咁過到放學”

去左音樂室睇呀迪打左陣鼓∼

之後落左去同勇佢地猜排球!

到左五點幾安話想走”

我地就坐左係個咪台度諗住走〕..

迪佢地都落埋黎〔

坐左係度傾傾吓又睇吓啲女排打排球!

咁就唔記得左要走’

傾傾吓見到有個F.4女仔俾個排球另一個女仔,

佢就用個股頂左落個波車度〔..

我同勇都見到;笑到我碌地!

之後陳X豪問左呀SIR攞波猜..

走埋去攞排球!

點知個F.4女仔好串咁叫我地做咩同放低個排球‘

痴線!入左排球隊咁耐都無女排咁樣同我地講野∼

唔識我地係男排呱〕.

到左女仔比賽..

F.4對F.3/..

果個F.4女仔好鐘意做大家姐〕.

教自己啲隊友點做!

返到去玩AOC,我同呀勇同其他人玩..

有兩個唔識既∼一開始就玩啦..

有一個升得好快..就問佢係咪用外卦場!

因為AOC好小人用外卦場∼

佢就係度串返我..

過左一陣勇同我都話佢有無升得咁快...

佢又好串咁串我地/.

我就問佢是那個社團\.

佢就話XX_

玩完我就同迪講.加左佢入黎講!

之後佢又加左自己啲FD黎串..

我又叫呀智同勇啦,串左好耐”

無咩點出聲過*打字唔快又串人唔勁!

所以就叫幫手’勁到呀”

第一次咁多人一齊串黎串去’’..

果班人都淆既‘嘈左咁耐得個吉’

不過都幾好玩..睇佢地串黎串去〕....



« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 172 | »



tofumonzter@createblog.com