回來好耐打QOOZA SORRY.....,,,,近排冇乜特別,昨日去左迪士尼玩左半日好好玩,,,,迪士尼個鬼屋都5恐佈....有隻鬼比我嚇反佢轉頭笑死我XD...之後去左睇煙花+睇巡遊^^去相--->>
波波氣功...HEY
+ angela baby
完