| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006-05-02 07:21 PM
<<在CAMP裡的日子2>>
Day 2..我同CAT好早就起左身..1齊刷牙,,就見到中山,,唉..無野了..
跟住換3..見到中山著番琴日果件3同褲..無奈,,=.=''佢唔夠3著掛..唉唉唉唉!Skip..
我地今日去行山山山山山山山山山山山(回音)XD''..[支力]死我了,,好辛苦,,又多蚊蚊..
行行行行..超[支力],,唔夠水飲tim..死!好彩有某某人同我share飲..離口ge,..Skip...
我地去食lunch..好餓..食左爆多野呀..今日D野特別好好食ge..,,Yeah~!又Skip..
夜睌,,有個咩''多元智能訓練''..好玩呢!又考lQ.又考體力,,最尾係戴生果組win左..有D唔份氣tim!?Skip,,
跟住以下ge內容唔俾你睇..加左PW的..要睇問我..
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

2006-05-01 12:44 PM
<<在CAMP裡的日子1>>
「阻你1陣」Sor..由於我部腦腦shot左..就打唔到日記,,好彩有某某人幫我..ok了!
4月24日..我地去CAMP的日子到左了!我約左芝下晝1齊食飯..食完就去同佢買記憶卡..''
之後返屋企,,換33..執好野..出發!咁啱撞到陳恩恩..,佢叫我陪佢買野食..當然ok!
買完..返School..見到婷,彥彥,,麗麗同敏敏坐左係度..我即刻跑去攬住婷婷..Chu!
跟住傾左陣..見到貓..佢係咁笑我個背狼..話好大..=.=''係我地利D''専業人士''先識..
你地唔知咁多ga啦..跟住其他野唔多講..我地Skip左佢吧!XDD''
跟住上車..搭車途中..見到6A的車..我狂同婷飛吻+揮手..(係米誇張左D呢!ka..)
到左了!好大的呢~!..Skip!..我地去分房房..我同貓貓,,囡囡Yoyo,,關X麗(魚,,唔想同關X麗1間房..),,嫣嫣媽1間房..
間房好怪開左冷冷氣都係咁Hot..唉唉!好熱呀~oh my fish..又Skip..
我地食dinner..唉..無胃口..食左勁少野..又Skip..之後我地返房洗白白同訓教..我地成唔知1定2點先訓到..
因為好熱..又驚驚..驚D乜?自己諗下..(提示:果D污漕野!)..
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006-04-23 11:42 AM
大件事..
嗯..聽日去camp了 !
相信大家都會好掛住我ga喇..哈哈..xD''
But..唔好咁擔心我喇..費事啦..係米先..
我由聽日至禮拜2都唔會係到打日記..同埋唔會online的..
禮拜4就會推出我ge「著作」《在CAMP裡的日子》第1-3集..
希望大家會中2啦!
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 41 | »
|