-﹡"[ 不 信任 愛情°*因為...它傷害過我~~*】 我既相薄 : http://www.pixnet.net/YuuY
生日快快樂 " - 池雞
仲於考完試na 好多都抄 @@ 都冇咩溫書..唉 下次努力 !! 科科都應該合格 buT 唔會高得去邊 唉唉.. 好難 . eng & 世屎 . e 2科做到我喊 ><
唔想再諗 ~ 開心過埋e 幾日先算
冇送野俾你 .. 池雞 " 算吧 .. 波3 買唔起 足球 .. 唔要 ?! 算吧 從未見我咁有成意送俾 (( 男仔 )) 成諾 .. 手左 .,