=3=唸唔到叫咩好

2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


終於等到了放假 分類: 未分類

$星期5啦!!!^^個個星期5都好開心!有假放啦!!

$成個禮拜都好鬼忙,所以沒時間打日記啦~而且己經唔記得哂發生過乜事lu~

$冇得補返~不過都幾好丫XD

$今日呢~個英文TEST咁鬼易就唔好叫人溫啦\ _ /

$條陽偉成又係度係咁講野WOR,搞到KC以為佢同我出貓><可惡!

$放學之後~又係運運喔喔咁過(明唔明咩意思==")

$冇啦啦搞到5點幾先走~仲要睇埋姚明峰同XX的一場戲~

$跟住佳佳走左.....自己一個搭巴士走T^T

$返到黎綀歌= ="愛得太遲.....

$D歌詞咁多就唔好選啦~唉/_\

$搞左好耐先記得DD....不過發現自己連女仔個PART都唱到,

$勁呀!XD

 

 報告完畢!

 






訪客留言 (返回 yu7172003 的日誌)


keithlam14 於 2006-11-04 02:44 PM 發表:
我6:00pm3走,你地走先= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



childgirl125 於 2006-11-03 11:48 PM 發表:
個首粗口版愛得太遲有冇聽過??
我而家上哂腦= ="記唔到原版...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]