$星期5啦!!!^^個個星期5都好開心!有假放啦!!
$成個禮拜都好鬼忙,所以沒時間打日記啦~而且己經唔記得哂發生過乜事lu~
$冇得補返~不過都幾好丫XD
$今日呢~個英文TEST咁鬼易就唔好叫人溫啦\ _ /
$條陽偉成又係度係咁講野WOR,搞到KC以為佢同我出貓><可惡!
$放學之後~又係運運喔喔咁過(明唔明咩意思==")
$冇啦啦搞到5點幾先走~仲要睇埋姚明峰同XX的一場戲~
$跟住佳佳走左.....自己一個搭巴士走T^T
$返到黎綀歌= ="愛得太遲.....
$D歌詞咁多就唔好選啦~唉/_\
$搞左好耐先記得DD....不過發現自己連女仔個PART都唱到,
$勁呀!XD
報告完畢!
|