=3=唸唔到叫咩好

2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


今日去旅行呀 分類: 未分類

$今日今日!去旅行去旅行!

$買左好多薯片呀(^^)

$去到...幾分左就blow滾左d水喇~有得食豆腐(-w-)

$睇見人地仲係度透爐(-v-)真係.唉~(=v=)v

$我地食到第4輪...佢地先開始燒~真係.唉~v(=v=)v

$跟住食完野係~睇人玩卡~

$睇睇下~自己都玩埋(當初仲話:我唔想比人見到我咁kai呀)

$問淫靜借左頂帽戴(-v-)short fat person仲話認唔出我(= =")淫靜話我型左呀(>.<)v

$好多人叫我影相呀(><)開心開心((全部都係女仔呀!!!!))

$跟住返到黎去左影貼只相

$...(/_\)影到我咁seven....唔制呀(><)!!

 

$唔想用腦喇.報告完畢






訪客留言 (返回 yu7172003 的日誌)


childgirl125 於 2006-11-11 11:07 AM 發表:
我咪仲衰過你= ="影得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carolineli 於 2006-11-08 10:21 PM 發表:
傻............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



秋 於 2006-11-08 07:47 PM 發表:
$睇見人地仲係度透爐(-v-)真係.唉~(=v=)v
$我地食到第4輪...佢地先開始燒~真係.唉~v(=v=)v

睇到上面呢兩句我超想打你= =...
-----------------------------------------------
你又好啦,艷福無邊- -...
我都想呀..最衰唔夠你靚仔,又唔夠你型仔喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keithlam14 於 2006-11-08 07:24 PM 發表:
我叫你同我影喎,我係女仔咩???!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可以咁講
Posted at 2006-11-09 06:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]