=3=唸唔到叫咩好

2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


2006-11-18 分類: 未分類

$哎呀唉呀哎唷~

$大家好狗不見了~琴日~話左今日要打~ -3-唯有打啦.....

$首先注明....我已經唔記得大部份事件的發生日期了~所以~亂打一通~

$唔唔~我記得maths test呀...次次都放學前test....邊有心機呀......

$做得好慢= =""會肥掛...

$然後呢~我記得有ih個剪刺go非....

$佳佳上次做grap lider(好似串錯= =")竟然唔洗做野!我叮呀!

$我上次要寫計劃書嫁!唔公平><!

$今次到李進做....但係好似係我地做lider佢係member咁= =""係咁比我地串

$跟住呢~                             唔記得lu= ="""

$唯有打今日啦

$首先係補數.冇咩野.但又係叫我出黎做最尾個題

$我明明又唔係唔專心又唔係好專心,但係死都要叫我出黎!我叮!

$跟住係英文...聽人present...唔洗用腦...呵呵^0^

$佢登左我篇文出黎呀^^話佢比分的話會有A tim^^開心開心

$跟住就去打波波喇

$死人肥彬識埋哂d5354的人,搞到要同人一起打....

$又要比面佢地唔可以win wor....之後佢地win左仲話我地廢.試下 下次1on1呀!睇你點死!

$返到黎等到4點先有野食....但係咁耐都冇肚餓wor!真好

$跟住都係溫下習打下機~....

$咁快到10點半就黎打blog啦......

$冇野講lu....

 

$報告完畢$

 






訪客留言 (返回 yu7172003 的日誌)


childgirl125 於 2006-11-21 09:07 PM 發表:
雪糕牙!!唔比日日望你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



秋 於 2006-11-19 07:47 PM 發表:
好想小個班廢人=.=..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keithlam14 於 2006-11-19 06:22 PM 發表:
你唔抵得我唔駛做(grap lider)d野姐,呵呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wuying 於 2006-11-18 10:56 PM 發表:
日記變左周記!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]