24/12/2010
各位平安夜大快樂XD
平安夜not失身夜.大家小心啲XP
前日同寶寶睇左反斗高比玩轉聖誕城.都幾好睇: )
行左好耐德福廣場.行行下覺得好幸福.
好似好耐都未有過哩種甜到入心既感覺.
雖然都系好普通甘行街.旦就有一種覺得自己被愛既感覺.
到睇完既時候.已經好夜了.有啲風.
佢拖到我實一實.好開心阿*v*
暖粒粒既感覺由個心到走出泥.
差啲面都紅埋XD
整個世界都是您; )
默默在你的身後守候的我 多想看你不經意的笑容
或許我的心你不懂 我會努力讓你感動
在你眼中有多麼笨拙的我 決不放棄追逐你的執著
只要你能再多些回應我 一個笑或點頭全接受
|