今日如常返工放工同大雄(同事)去食輝哥朱扒飯 因為上幾次都係我做老細 同埋佢上個月無咩錢,到左今日出埋 糧所以重唔到返佢做返一次老細^^ 係食野期間傾到不如今個月 返上去上面玩 呵呵 絕對正常 無h成份! 食到11點幾見時間唔 早就起程返歸啦!