沉日中秋
放學去換3
去上水搵人
之後去左笙屋企
跟住等齊人去又一城
ice skating
屌 on9 有條八婆 (明就唔講喇)
唔知點 勁冇feel lor
仲比埋我既第一次個場``
之後聰and 猥瑣佬黎左 佢地唔敢落場
費時佢地等 hea左陣就走左
去KfC食野
屌 條冚家拎 講野太好笑
笑到抽筋- -
食去玩具反鬥城hea
跟住翻去祥華
再去 笙屋企樓下 煲蠟and 玩火柴 整到手- -超痛
2點散band
3點翻到屋企
返屋企 見到件3好多血 換左3 落樓下 繼續玩
5點 頂唔順 翻歸
聰姐生日快樂
下年搵人去玩
|