心情指數::: -1000000
老師N咁耐冇笑_"
好COoL aR
依家真系笑吾出 / 3 \"
反而有D 想CrY 既感覺
唉~"
許老師 吾好再嬲 lA
以後吾敢lA
冇哂MoOd ..
我吾想到畢業先吾開心牙
``____WiSh YoU ArE JuSt PlaYi N G uS \\``