*●||!.,愛情加友情是甚麼?!]*
([_`' ;痛苦◆*| ['
Ⅲ"無人比我更清楚"思念的滋味*_[]`'
  *.. 我得到-過甚麼°*]'`*現在.。失去甚麼]]*﹍▃
""真心愛1個人*. ◆永遠覺得`"他是無法*代替
yuen1211
暱稱: °.﹒☆`實驗不是已經結束了嗎〃?為什麼心仍在痛×°?
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2007-12-29
呢幾日冇乜特別也發生...
呼~
呼呼~
好衰呀..
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 526
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


呼呼~ 愉快 分類: 未分類

哎呀!!做咩會咁咖~ >,<

 

今日係上數學堂果陣~我如常係到玩,,傾計啦,,

 

MISS又叫我起身答問題~

 

日日都叫!!

 

明知人地冇聽過書~又點識wor~ 0.0”

 

I.S~個個MISS!!

 

琴日我帶錯書去ma...

 

p.s:佢冇叫我地寫手冊~淨係口頭咁講左一次~

 

都話左人地冇聽過書lor,,又點聽到wor,,又唔提下人地,,衰人~

 

搞到比佢記左名&罰抄~仲要比MISS~ =.=

 

今日,,佢叫我起身答問題~4個字:唔識答呀

 

又要罰抄~=0="抄到手都軟埋~

 

唔識答又要罰抄,,佢冇也呀?!

 

綜人~又係做工作紙~悶到0+1 !!

 

我隔離個個係d工作紙到畫&寫果d也啦!!

 

咁我見下無聊得制冇也做,,

 

so...同佢一齊癲~><

 

諗住都唔會收番咖啦!!

 

p.s:次次都唔收番既~

 

,,LING就同我講:等陣會收番咖~

 

我話:,,傻咖次次都唔會收啦!!

 

點知...真係比呀LING中左wor~要收番呀!!0.0…

 

我地畫&寫埋曬果dma,,又點可以比容MISS睇到呢?!

 

咁咪叫''紙巾''& LING幫手用塗改液塗曬佢啦!!

 

好彩我畫得唔算多咋~

 

我隔離個個畫左好多~''白痴妹''就畫左小小~ .__.'' 一齊死~

 

不過...有幅圖容MISS一定會睇到lor!!__.''

 

因為果個公仔我幫佢畫左...1個人仔落去!!>///<

 

(LING叫我畫落去~ >,< )

 

將個男仔,,畫成女仔~,,係人妖~~><

 

算啦,,比佢睇到就睇到!!最多又比容MISS鬧姐,,比佢鬧慣左~

 

哇哈哈...我畫&寫果d,,''紙巾,,讚我畫&寫得好似呀~ ><

 

今日黑仔得黎,,又好happy!!

 

放學~RUTH去食也~食食下,,就見到小e & “WINNER”!!咁就一齊係到食啦!!

 

食完~閃人lu~

 

&RUTH悅果邊番歸!!冇啦啦見到''傻婆'',,開頭我唔確定係咪佢,,

 

唔夠膽去拍下佢,,認左人就唔好啦!!>///<

 

睇真d,,係佢啦!!>< 行埋去嚇左佢一下~~ ><

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


好衰呀.. 分類: 未分類

今日我去身體檢查...

D人好衰..

一入去檢就...

唉..唔好提喇..

一句講晒「好慘!」

各位

唔知大家記唔記得我紀時生日呢?=]

我12月11日生日呀..

我想問下你地12月2日得唔得閒呢?

If得閒的話請Call我喇!

66033202二十四小時服務!-33-"



2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007-11-08 分類: 未分類

我係鄭c慧屋企...

我終於打日記了...

我今日俾佢(鄘文姬)記左兩個缺點.

BIBI~