哎呀!!做咩會咁咖~ >,<
今日係上數學堂果陣~我如常係到玩,,傾計啦,,
個MISS又叫我起身答問題~
日日都叫!!
明知人地冇聽過書~又點識wor~
0.0”
上I.S~個個MISS呀!!
琴日我帶錯書去ma...
p.s:佢冇叫我地寫手冊~淨係口頭咁講左一次~
都話左人地冇聽過書lor,,又點聽到wor,,又唔提下人地,,衰人~
搞到比佢記左名&罰抄~仲要比MISS話~ =.=
今日,,佢叫我起身答問題~4個字:唔識答呀…
又要罰抄~=0="抄到手都軟埋~
唔識答又要罰抄,,佢冇也呀?!
綜人~又係做工作紙~悶到0+1 !!
我隔離個個係d工作紙到畫&寫果d也啦!!
咁我見下無聊得制冇也做,,
so...同佢一齊癲~><
諗住都唔會收番咖啦!!
p.s:次次都唔收番既~
咁,,呀LING就同我講:等陣會收番咖~
我話:,,傻咖次次都唔會收啦!!
點知...真係比呀LING中左wor~要收番呀!!0.0…
我地畫&寫埋曬果d也ma,,又點可以比容MISS睇到呢?!
咁咪叫''紙巾''& 呀LING幫手用塗改液塗曬佢啦!!
好彩我畫得唔算多咋~
我隔離個個畫左好多~''白痴妹''就畫左小小~ .__.'' 一齊死~
不過...有幅圖容MISS一定會睇到lor!!__.''
因為果個公仔我幫佢畫左...1個人仔落去!!>///<
(呀LING叫我畫落去~ >,< )
將個男仔,,畫成女仔~,,姐係人妖~哈~><
算啦,,比佢睇到就睇到!!最多又比容MISS鬧姐,,比佢鬧慣左~
哇哈哈...我畫&寫果d也,,''紙巾,,讚我畫&寫得好似呀~ ><
今日黑仔得黎,,又好happy!!
放學~同RUTH去食也~食食下,,就見到小e & “WINNER”!!咁就一齊係到食啦!!
食完~閃人lu~
&RUTH悅果邊番歸!!冇啦啦見到''傻婆'',,開頭我唔確定係咪佢,,
唔夠膽去拍下佢,,認左人就唔好啦!!>///<
睇真d,,係佢啦!!>< 行埋去嚇左佢一下~哈~ ><
|