13 october 2009` wish me good luck ,ok?_? 事實上 ..我有太多不滿 真啲啦 你會開心啲架朋友 今日遲到 返到去maths好快過, 中史 test , 中文..ms你d表情好正!真係笑到收吾到聲 堂堂都係咁未幾好-,- eng休息左一堂 ,一堂drawing 畫到成枱都係眼睛 lunch食左少少野就去左留堂 同namnam傾計時間幾快過 放學補測完去va室畫埋啲畫 咁難得吾使補課都要6點先走~__~