MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

婉♥Be Happy =]
響呢到,,,我會分享自己平日ge生活啦~
甘希望大家可以多啲cm我啦~ =]
yuen96822
暱稱: 婉-Hilda
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
♥ 拜山+溫書台灣團 ...
♥友誼萬歲!!!
♥ 黑色少女時代後續 ...
♥處事角度!?
♥平淡的一天
文章分類
全部 (16)
♥Favorite (2)
Life♥ (8)
心情♥ (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 495
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 9 日  星期二   寒冷


♥不懂珍惜的我 驚訝 分類: Life♥

呢2日又突然涷左好多,,,令我不禁甘懷念返上星期和暖ge天氣,,

但上星期好熱個陣,,又想快d涷返...

人生往往就系甘,,,

你擁有ge時候,,吾識珍惜...

到失去ge時候,,卻又突然懂得珍惜,,,突然懷念當初~

呢個原理真系好奇怪,,,

無論系離別,,錯失,,都會到消失ge時候先識得珍惜,,先識後悔

系上天注定比人ge特徵?定系只有我系d甘ge人?

呢個原理就好似摩天輪甘,,,

摩天輪旋轉時,,,每個車卡都有到最高處ge機會..

最高處會比你欣賞到全部ge風景,,,美好ge四周

但當摩天輪再次旋轉時,,,

你又會被轉返落去,,,

但被轉返落去並吾系代表你完全冇機會再欣賞到全部ge風景,,

只系睇你識吾識珍惜同把握..

有人響低處亦都可以睇到風景,,

因為佢地識得知足,,佢地認為低處亦都可以睇到風景,,

只不過冇最高處甘美滿,,

但佢地仍然識珍惜睇到風景ge每一刻,,

而且佢地深信識珍惜,,上天會比你ge車卡再次升返上最高處,,

再次比你欣賞到全部最美滿ge風景,,,

睇到泥呢到,,,大家有冇遺留左d咩響摩天輪上面牙!?

或者你ge摩天輪而家響最低處,,,

但靠自己ge爭取,,努力,,你亦都會有機會升返上最高處,,,

有時吾系咩都靠個天架!!!自己ge爭取,,努力亦都吾會白費!!!!

而且摩天輪原理,,,都好似人生同愛情..

人生有高潮跌起,,,,愛情有熱戀分手...

但只要大家識珍惜...

就可以回味值得留戀ge任何野~

或者大家已經錯失左d野,,,

但由而家呢刻開始珍惜都末遲架!!!

要珍惜身邊所有ge一切喔~

同埋記住摩天輪原理喔~  xp

 

[ P.S:呢幾日真系會凍好多,,,大家要着多件衫,,,因為本人已病左   /-\ ]

 

 

留cM喔~        =]                                         By:婉

2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


♥合唱團比賽 滿足 分類: Life♥

今朝10點幾就返左學校,,準備合唱團比賽

晏縐同左橙恩,,嘉欣,,Yoki同寧特登飛的去馬鞍山食lunch..

事關吾想再食學校附近ge所有餐廳,,,

又吾好食,,又食到厭哂~

我就泥連餐牌都識背啦,,,我驚再食真系會嘔..  -v-"

去左食元綠,,,飽到嘔~ (满足,,)

之後Yoki系甘催話:得返5分鐘咋,,1分鐘咋!!!

真系守時ge好孩子  XDD"

去到會場,,Miss Lam排左由右面上台ge隊,,

點知人地要由左面上,,甘咪重新排過囉,,,

點知個食蕉鬧Miss Lam話:佢地真系慢慢響到執位囉...

關佢叉事咩!?人地執位咪執位囉,,而家要佢批準牙!?

佢咩料牙!?叫佢返屋企食蕉啦!!  XDD"

最好笑ge系,,,有一隊好有實力ge合唱團玩清唱

點知個女仔響個台上面唱緊個陣,,,突然之間咳

[ 示範:La,,,La,,,La,,咳 咳 咳   XDD" ]

超爆笑!!!笑到我同寧上左車仲笑緊  XDD"

不過最開心ge系,,,臨走之前買到Twins演唱會ge飛~ x)

好期待牙!!!  XD

放左之後,,,仲同左橙恩同寧去左馬鞍山行街+影貼紙相

好開心牙!!!   =]

 

[  P.S :有首超好聽ge歌介紹比大家就系 Super Junior + 少女時代 - S.E.O.U.L  ]

姐系我Qooza而家播緊第1首背影音樂~超好聽!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ol4j2vQOvCo&feature=PlayList&p=AE772105356A0D4C&playnext=1&playnext_from=PL&index=47

(MV  + Download Link )

 

留cM喔~             =]                                                                        By:婉

 

2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


♥調左位啦~ 疑惑 分類: Life♥

 

終於調左位啦~

但都吾知開心定吾開心...

調左去中間第3個位...

我覺得有d前囉...   -33-"

吾想坐中間..都想坐甘前..  -33-"

成日比d老師昅住哂!!!

不過,,,前後左右d人都算好好架啦~

右面又有雞仔又有鴨仔 (農場泥,,  xDD)

仲有英文補習天王- Yoki  x)

前面都有卡其  (又一個補習天王 xDD)

左面有寧,,不過左後方有d白痴仔囉!!!

唉~有d嘈囉!!

都吾知開心定開心~

不過應該满足架啦~

最少前後左右都識架啦~

[ P.S:  習慣就好,,習慣就好!!!  x))  ]

留cM喔~      =]                                        By:婉

 

 

 

 

 

 

2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


♥你是我新的開始!? 疑惑 分類: 心情♥

 

你系我新ge開始!?新ge嘗試!?

我系咪應該嘗試同你一齊!?

但我地之間好似仲未夠了解大家~

好想更了解你,,,

但我地之間相處ge時間真系有d少...

真系好驚就算一齊左,,,

都會好快散~

但系,,又好想試下同你一齊...

夠竟我應該點選擇!?    (0.0?)

留cM喔~     =]                                                                            By:婉

 

 

2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


♥永遠ge少女時代 感動 分類: ♥Favorite

最近比9個超無敵ge天真少女吸引住我~

佢地就系我心目中ge女神-少女時代

佢地出道以泥,,有好多吾同ge歌

好似Gee,,Genie,,Oh等ge作品

亦都欏過吾少獎~

但佢地出道以泥都飽受謠言,,

又整容,,又冇禮貎等等

但網民就全部信哂!!你地有冇証據先!?

我有幾段幫佢地澄清ge片

希望大家比d耐性睇哂佢,,

我真系想還佢地1個清白,,吾想大家對佢地有誤解

(雖然系簡體,,但希望大家盡量睇..plz~)

Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=36MD9CQ2pKk&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=akwHE2EGb_A&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=BmxizGOonPQ&feature=channel

少女時代小時候ge相 (咁都叫整容?!)

(1:Tiffany  2:秀英   3:徐玄   4:孝淵   5:允兒   6:Sunny   7:泰妍   8:俞利)

(有d花,,大家將就下~)

(細個ge Jessica)

(而家ge Jessica)

http://www01.3boys2girls.com/viewthread.php?fid=198&tid=913247&extra=page%3D1

(冇甘花ge網)

佢地有冇整容,,我就吾清楚啦~

系人大個左,,都會有d吾同~

一d網民就擺佢地影得差ge相,,,話佢地整左容..   -.-"

再泥,,,有d更荒謬ge人話佢地冇實力!!!   -0-"

冇實力點拎甘多獎牙!?

淨識話人Show腳!!!

真系想問佢系咪淨睇Genie囉!!!

賣腳,,吾賣腳,,問題原點係有人強加自己意見到別人身上, 自己咸濕,就話人一樣咸濕

每件事每個人都有優點/缺點, 唔同時間,企唔同位置睇既結果都可能唔同

仲咩要強加自己意見到別人身上!

比d實力你地睇~

SNSD (소녀시대) Oh! Mix Ver. 3

http://www.youtube.com/watch?v=Gex5KFfCGhc  (送埋個Mix版,,比你地睇足女神們ge實力)   x)

[HD] SNSD - Show! Show! Show! Comeback Stage @ SBS Inkigayo

http://www.youtube.com/watch?v=redaYu7HsAM(太新,,末有Mix版  -v-")

SNSD- Tell me your wish [Girls' generation] (Mix stage) . k-pop

http://www.youtube.com/watch?v=js45uE0duXw   (送埋個Mix版,,比你地睇足女神們ge實力)   x2

Girls Generation(SNSD) - Gee (Mix, 2nd Ver.)

http://www.youtube.com/watch?v=-WZLUrHRTrI  (送埋個Mix版,,比你地睇足女神們ge實力)  x3

Girls Generation(SNSD) - Into The New World (Mix Ver.)

http://www.youtube.com/watch?v=-dB7gOheeCU  (送埋個Mix版,,比你地睇足女神們ge實力)  x4

SNSD (Girl's Generation) - Way to go (Mix Ver.)( Pretty)

http://www.youtube.com/watch?v=1JRSOKQXh30  (送埋個Mix版,,比你地睇足女神們ge實力)  x5

以上全Live版!!!

仲有好多慢歌,,大家有興趣可以去Youtube揾,,或者搵我,,我會Post/send比你~

有人話少女時代唱Live吾好聽,,

我無可否認佢地唱Live吾系完美~

但最少比起初出道個陣進步左好多!!

加上又要唱又要跳,,點都會喘!!!

話少女時代唱Live吾好聽d人自已試下喘吾喘囉!!!

少女時代香港後援會:

http://www.gghkfc.com/forum/

少女時代個人資料:

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009080700959

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009080700959

少女時代相:

無論點我都會支持少女時代!!!!

♥永遠ge少女時代♥   我♥少女時代!!

p.s:我驚再post,,會Full 頁  XDD"

留cM喔~   =]                                                  By:婉