17/1
happy birthday`- 屎忽平,,
今早已很累!世史??放過我吧...不過今日有得影班相..真係好開心`
但係馮婷婷話影班相唔洗靚...因為我地係學生,,S0唔洗靚`* 要柒! XDD haa`真係O左.. 唉!今日一番到去...平時有堅係隔離,,大家得閒可以串下! 但今朝見唔到佢... 唉! haa`好彩最後佢番左,,佢只不過比人捉左出去。oh! 咁你就要努力喇...堂堂都8分以上! --+ xp 到左第二個小息,,盧盧突然話去影相...因為GP喎!yeah! 上戲劇*本來大家都好開心咁各人有各人打對白...我同盧盧一齊嘔第一場既對白既時候。我見佢地on msn,,咁我都on埋一份`見到盧盧果個咩熊貓,,好奇咁去add佢...點知我問左佢1條問題..佢就發脾4”重話我 " 煩 "! 喂...咩事先...踩親你條尾牙?!突然好無奈囉! 心情一度無奈`- ==! 識你1分中左右就話我煩?! ...O左囉,,。放學重測完同盧盧,ying走左去花都拎cake,,頂! 莫小姐...你又話識既?重要 " 重重重測 "??oh my god`最後..我地好似kai左咁玩遊戲,,我地終於忍唔住喇...大家都好似 餓狗搶屎 咁! 一齊痴左... that's all
|