情緒困擾
哭泣已再不能化解思緒

人生第二次不能自拔既事情 又或

慢慢的 連自己也沒察覺到 泥足有多深

我會用一輩子的時間去等
yuetsing
暱稱: 呀醒@..@''
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
痛...眼淚
別再给 自己有一點 ...
或者我在自甘墮落
朋友 依然 冷清
曽 經承諾你們不只是走...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 3017
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


尋晚入左急症室.腸胃炎肚痛肚瀉暈倒了.痛苦的一夜 疲倦 分類: 未分類

教我怎去再有生存意志..

教我怎去再樂觀面對人生..

從沒試過如此折墮..身邊百般無助..一切不幸降臨在我身上

如果要我每天活在被病魔節磨的世界裡

倒不如.. 讓我结束生命.. 不用再受到病魔的節磨

即使多少淚水..也不能擺脫病魔的魔掌..哭泣也只是無補於事

人生的快樂也被病魔蒙蓋了

尋晚

原本出門已有dd肚痛..7.30pm去到尖咀..

then去文化中心..丫吉燒xx入去see 音樂劇..我同去HEA吹海風+影相相

開始好肚痛..9.pm佢地出黎..痛到頂5顺..佢地扶我去搭MTR...

陪我番到深水埔MTR.. 揾5到診所..MOMMY黎到接我..then飛的去急症室..

等等等... 10.pm~1.00am  ..死左都5知咩事..

等甘耐己經肚痛到頭暈狀態痛到眼淚流..胃脹肚脹..成身冇晒力+發冷出汗..想嘔嘔5出

上床check完..落地果下终於暈倒了..

E生同MOMMY扶住..我無晒知覺5知咩事..成身不斷振..面清口唇白

then坐系輪椅攬住幾張被..抽血抽5到凍到血管脹5起..隔左陣清醒番d..

好得人驚..抽血抽完又抽..d針吉完又吉..痛到喊..then被人推左去驗第d..

then上床打針..打完吉左枝野系手..吊鹽水..

吊3個鐘..訓低成身5舒服..連訓個身都好痛..對眼好痛..不斷振發冷出汗..攬住幾張被

好5容易先訓著..隔左陣被人叫醒量血壓..瓶鹽水停左冇滴..我郁左隻手吊鹽水枝野入邊d血直流..我訓住望住枝野無哂感覺..死人1個

護士整好我隻手.. 我望住天花板呆到有人叫.. 吊完鹽水可以拎藥出得院..

我既狀態說話冇力..行路冇力眼花. 軟~

MOMMY扶住我.. 

6.30pm天光..  番home去sleeping...

訓醒不 斷去廁所.. 肚瀉 肚瀉 肚瀉.. 5知瀉左幾多次今日..

好痛苦..  想死.. 比死更痛苦~       唉~~~~~~~~~~~~~~

Today練5到獅Cha..but我應成左我會撐到過2日回復練習..報左名下星期日比賽..我一定得'' 要快dd 好番..無野比比賽更重要

统測.. 放棄了1半..  唉~~~  今晚用finally既餘力溫到幾多得幾多..

朋友. MOMMY要你地又擔心我E個''廢人''   個心過意5去.. Sorry呀

 

 尋晚尖咀去HEA吹海風+影相相

    

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 yuetsing 的日誌)


William_3 於 2009-11-08 07:53 PM 發表:
D相好黑丫 月餅 只係見到有人著熱褲-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



William_3 於 2009-11-08 07:38 PM 發表:
真係唔知講咩 都唔知你食乜野可以食成咁 出街個LOOK同平時好唔同WOR 平時個LOOK擺明係要俾人串既^_^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



William_3 於 2009-11-08 07:00 PM 發表:
咁快睇左音樂會啦-.- 上次我因比賽放棄冇去到 造假copy算了 反正仲有果次張"飛" 自己睇好膠好悶
d相只係見到病人一個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]