唉~又同人吵大鑊/=\都幾日啦~而且難得我低聲下氣...
顧得e個又顧唔到個個~搞搞下愈來愈多人嬲我ing><
真係好想喊,又喊唔出
個心uP住up住咁,,乜堂都冇心機上...
你幾時肯5嬲丫>’<最多下次唔串你
好未T-T 鳴...
搞喊我~衰人來嫁!
等你5嬲我仲比你係咁串o觜
我都係女仔牙>< 依家真係軟到5掂得我個種囉
----------------------------------20分鐘後------------------------------------
卡卡~偶心情好左好多牙XD
岩岩無無聊聊去左拉鏈個xanga~>3<
睇左n年前ge日記~比偶見到份問卷
有填我落去T-T好感動
我真係有D驚我地ge友情會疏離丫><
或許...這只是白費心機的想法
|